Världens bästa häst!

Det går sakta men säkert framåt för oss nu. Hon har känts jätte fin i ridningen och tömkörningen gr jätte bra. Känns så himla skönt! Jag tar det väldigt långsamt framåt. Känner inte någon direkt stress att ha igång henne på en gång så då känns det bättre att bygga upp henne långsamt. 
 
Beställde hem en Akton Gelpad till henne förra veckan som kom i måndags. Vår veterinär tipsade om den och har den på sin häst så då känns det som det bästa. Red med den i måndags och det kändes jätte bra! Så jag hoppas det fortsätter så.
 
Nu ska jag äta lunch och försöka reda ut mitt liv som tagit en snabb vändning.. Efter det åker jag ner till min prinsesa för att rida och avslutar kvällen med en PW runt sjön med Clara!
 
Min underbara åsna i måndags!











Kom ihåg mig?
Välkommen till min enkla blogg. Jag heter Rebecca och är 23 år. Jag äger ett sto på 8 år som heter Tuvstarr "Tuvan" som jag köpte i augusti 2014. Här får ni följa vår resa med allt från motgångar till framgångar.