Godmorgon måndag

Helgen har varit bra. Har haft fullt upp. Städat hemma, städat och tvättat bilen och hängt i stallet med le crew! Testade att sitta på henne i lördags igen och skritta, tog några travsteg som kändes bättre än sist så det var skönt! Men jag tror att hon har en låsing i korset för hon snubblade med bakbenen 3 gånger i lördags och det brukar hon aldrig göra. Men de återstår att se imorgon.. Bästa Jinnie följer med och kör oss för att min bil har en fjäder gått sönder på... Räddaren i nöden, annars hade jag fått betala för en hästtaxi typ, dom pengarna har ja inte just nu.
 
På vår promenad igår med Bea och Benhur fick vi lite miljöträning! Bra för min fjant, haha. Folk som krattade, eldade, tupp och höns som lät, en cross, en 4-hjuling och lite militärklädda killar, haha! Hennes nya är att hon fryser fast, växer 2 decimeter och bara står och stirrar. Det var faktiskt bara en enda gång hon hoppade till! Duktig polle ändå.
 
Idag har jag både Benhur och Tuvan att fixa, så beroende på vad klockan blir får jag se om jag skrittar på henne igen eller promenerar henne idag. Har ingen stress så ikväll eftetersom jag har en semesterdag imorgon och vi ska inte lasta förns ca 10.15. Jätte skönt! Ska försöka hinna till stallet innan och mocka så det är klart när man kommer tillbaka. 
 
Den perfekta vägen som går genom vår skog!
 











Kom ihåg mig?
Välkommen till min enkla blogg. Jag heter Rebecca och är 23 år. Jag äger ett sto på 8 år som heter Tuvstarr "Tuvan" som jag köpte i augusti 2014. Här får ni följa vår resa med allt från motgångar till framgångar.