LYCKA!

Jag trodde aldrig att jag skulle få sitta på henne igen. Vi har en lång väg framför oss nu. Hon ska lägga på sig mer och bygga muskler. Hon är jätte svår att få upp i hull.. hade kämpat på som bara den förut och nu efter allt som varit har hon fallit ur helt. Men det är bara att kämpa på! Huvudsaken är att hon är smärtfri och vi kan börja jobba igen. Det svåraste nu är att öka mängden mat, jag måste öka så lite och försiktigt i taget att det tar lite tid. Men det ska nog gå bra!
 
Ska berätta mer ingående sen vad som hänt men just nu får detta räcka!
 
Fantastiska häst! Jordens leende och Tuvan ville bara springa på framåt, vilken känsla! <3











Kom ihåg mig?
Välkommen till min enkla blogg. Jag heter Rebecca och är 23 år. Jag äger ett sto på 8 år som heter Tuvstarr "Tuvan" som jag köpte i augusti 2014. Här får ni följa vår resa med allt från motgångar till framgångar.