Godmorgon onsdag!

Så skönt att det är en kort vecka, bara 2 dagar kvar till helg sen!
 
Igår kom som sagt hovslagaren och Tuvan var lika snäll att sko som sist. Jag behövde knappt vara med, jätte skönt! För då kan jag passa på att mocka och fixa allt annat i stallet samtidigt. Efteråt var hon lite varm i hovarna och jag vågar inte ta några risker längre så vi gick ut på en promenad med Bea och Benhur istället för att rida. Men idag om hon känns bra ska vi ta vår första runda igen. Hon såg mycket bättre ut i kroppen nu, fortfarande smal och man ser revbenen lite, men i övrigt ser hon ut som vanligt. Nu ska vi få upp henne i hull igen och börja bygga mer muskler! 
 
Det skönaste igår var att det inte blev mörkt förns vi skulle åka hem. Vilken skillnad det är att vara i stallet på kvällen när det är ljust, man får en helt annan energi. 
 
Jag pillade lite på designen igår och valde att ändra utseende på menyn samt flytta den till under headern så man ser den bättre, den försvann lite när den låg högst upp. Jag tycker att det blev jätte snyggt och stilrent. Ska fortsätta pilla lite på sånt som jag vill ändra. Kul när man kan koder och html. 
 
En favorit bild från i somras, när vi galopperade över hela åkern, så underbart!
 
 











Kom ihåg mig?
Välkommen till min enkla blogg. Jag heter Rebecca och är 23 år. Jag äger ett sto på 8 år som heter Tuvstarr "Tuvan" som jag köpte i augusti 2014. Här får ni följa vår resa med allt från motgångar till framgångar.